· Adresářové služby – spravovat veškeré obchodní kontakty, organizovat dokumenty ve složkách a záležitosti ohledně komunikace se zákazníky.
· Finanční Účetnictví – vést interní účetní doklady a účetní deník, provádět předkontaci a výpočty saldokonta, vytvářet účetní analýzu.
· Bankovní a pokladní operace – vést tzv. homebanking, tedy provádět platební příkazy, zajišťovat importování a účtování platebních výpisů, mít k dispozici kurzovní lístek, podporovat zahraniční měnu a vést sestavy v cizích jazycích.
· Daňová evidence – vytvářet sumární nepeněžní a finanční deníky, provádět předkontaci a pracovat s interními doklady a dokumenty.
· Vedení a správa daňových modulů – provádět výkaznictví ve formě přehledů, cashflow, vést evidenci a přiznání k dani z DPH, DPPO, DPFO, a k silniční dani.
· Zpracování mezd a personální evidenci – postarat se o výpočet a evidenci mezd a mzdových nákladů a o personální záležitosti.
· Vyřizování objednávek – vést přehledný systém poptávek a nabídek, evidenci objednávek jak přijatých, tak i vydaných.
· Fakturační operace – zajišťovat veškeré záležitosti ohledně faktur – vést přehled přijatých a vydaných faktur a vytvářet zálohové faktury.
· Evidence majetku – vést správu majetku firmy, co se týče daňových a účetních odpisů, a přehled o dlouhodobém majetku firmy a rovněž o leasingových záležitostech a evidenci drobného majetku firmy.
· Poštovní služby – vytvářet adresní štítky, poštovní průvodky a obálky.
· Správa autoparku – provádět správu a evidenci firemních vozidel, vést knihu jízd a evidovat dodatečné náklady související s provozem motorových vozidel.
· Skladové hospodářství – vést evidenci skladových zásob, provádět inventury materiálu a zboží, vytvářet příjemky a výdejky a prodejní a převodní doklady.
· Doplňující funkce základní, nebo na zakázku – patří sem např. práce s daty (export a import), tvorba tiskových sestav, vytváření různých typů grafů, přehled daňových zákonů a výpočetní daňový software (kalkulačka), vzorové doklady a průvodky apod.
· Software by měl mít uživatelsky přívětivé prostředí doplněné nápovědou. Měl by podporovat operační systém výpočetní techniky klienta a měl by mít předem dané požadavky na hardwarové vybavení. Měl by být provozovatelný buď na jednotlivém počítači, nebo v síťovém rozhraní na více stanicích současně (s ohledem na počet licencí).